Siglo XXI. Diario digital independiente, plural y abierto. Noticias y opinión
Viajes y Lugares Tienda Siglo XXI Grupo Siglo XXI
21º ANIVERSARIO
Fundado en noviembre de 2003
Portada
Etiquetas

Programación de IB3 para mañana jueves (Sustituye a la anterior)

miércoles, 7 de mayo de 2008, 18:02 h (CET)

MADRID, 8 (OTR/PRESS)
08/05/2008
06.15 Pick & Roll (R).
Básquet
07.15 El món d"en Guai.
Espai infantil que inclou: Mirmo, Sergent Keroro i Duel Masters.
09.00 IB3 Notícies matí.
Presentat per Carolina Gamero. Informació puntual de l"estat del trànsit, el temps i l"actualitat de les Illes.

09.40 Tal com som.
Magazín en directe presentat per Joan Monse. Avui: la tasca de l"Associació Asnimo, dedicada a nins amb Síndrome de Down.

11.25 S"ha escrit un crim.
Sèrie. Cap. 15 i 16.
13.05 IB3 Notícies desconnexió insular.
Amb Àngela Alfaro (Mallorca), Montse Vallribera (Eivissa i Formentera) i Dani Bagur (Menorca).

13.25 Sa bona cuina de Paquita Tomàs.
Cuina. Recepta: bavaresa amb melocotons i xantillí amb te verd.
14.00 IB3 Notícies migdia..
Presentat per Joan Carles Palos i Esther Matutes. Esports amb Mercè Valero.
14.45 El temps migdia..
Informació meteorològica oferta per Xesca Cifre.
15.00 Scrabble.
Programa concurs adaptat del històric joc de paraules. Presentat per Llorenç Cloquell.

15.30 Diagnóstic assasinat.
Sèrie. 44.
16.20 Remington Steele.
Sèrie. Cap. 43.
17.20 Balears directe.
Programa que ofereix la informació d"interès social de les Illes mitjançant connexions en directe. Presentat per Virginia Galiano.

18.20 Cinema de l"oest: "Jubal".
Cinema.
Pel·lícula de l"oest, 1956. Dir.: Delmer Daves. Int.: Glenn Ford, Ernest Borgnine, Rod Steiger, Valerie French.

La dona de l"amo del ranxo s"enamora del capatàs.
Inclou: 19.30 IB3 Notícies desconnexió capvespre. Les desconnexions amb Joana Botey (Mallorca), Esther de Miguel (Eivissa) i Paula Florit (Menorca).

20.30 IB3 Notícies vespre..
Presentat per Cristina Bugallo. Els Esports amb Xavi Bravo. Informació meteorològica oferta per Joan Barceló.

20.45 Joc i Gols, el partit.
Presentat per Toni Terrades. Programa previ que analitzarà fins al darrer detall del matx amb connexions en directe amb l"estadi.

20.55 Futbol 1a divisió: "Espanyol - Atlètic de Madrid".
Tota l"emoció de la lliga amb la narració a càrrec del periodista Toni Terrades Terrades, acompanyat de l"entrenador Llorenç Serra Ferrer i l"exfutbolista, Raúl Pareja als comentaris , i de Jordi Abel a l"estadística.

22.55 Codi genétic ADN.
Programa presentat per Xisco Segura. L"espai és un concurs en què el participant ha de completar 10 parelles entre 20 persones. Cal assenyalar que el nexe entre aquestes 10 parelles és familiar.

09/05/2008
00.45 En obert.
Programa debat d"actualitat que vol acostar als espectadors informació, reflexió i opinions plurals. Presentat per Rafel Gallego. Avui: El president d"Unió Mallorquina (UM), Miquel Nadal, serà a la tertúlia del Programa.

01.15 Ib 3 notícies nit.
Presentat per Bernat Company.
01.40 El viatjer del temps.
Sèrie. Cap. 40.
02.20 Balears directe (R).
Otres
03.10 Scrabble (R).
Concurso
03.35 Tal com som.
Otres
05.30 Benvinguts (R).
Programa

Noticias relacionadas

El Juzgado Contencioso-Administrativo de Pontevedra ha anulado una factura de 15.600 € que pretendía cobrar la Distribuidora del grupo Naturgy alegando un “fraude eléctrico” que no ha podido demostrar en el juicio. En sentencia firme, UFD Distribución contra el recurso presentado ante la Resolución de la Xunta de Galicia, que daba la razón al titular del contrato de suministro y consideraba nula la refacturación practicada por alegar un ‘fraude eléctrico’ en el contador de electricidad.

Sí, me refiero a ti. A ese que de vez en cuando va a recoger a sus nietos al cole. A esos que están sentados en un banco de un jardín e incluso a los que están echando una partidita de dominó, esperando matar al contrario esos seis dobles que están a la expectativa, mirando de reojo al rival para que no le asesinen esa ficha adversa que todos no sabemos dónde meter cuando nos hunde la suerte en el reparto de fichas. A

La Asociación Mundial de Atletismo (World Athletics) publicó este jueves las conclusiones de un estudio realizado durante los Juegos Olímpicos de Paris 2024 con el objetivo de identificar y proteger a los atletas de los mensajes abusivos enviados a través de las plataformas de las redes sociales, siendo el racismo, con un 18%, y el abuso sexualizado (30%) los principales problemas.
 
Quiénes somos  |   Sobre nosotros  |   Contacto  |   Aviso legal  |   Suscríbete a nuestra RSS Síguenos en Linkedin Síguenos en Facebook Síguenos en Twitter   |  
© 2025 Diario Siglo XXI. Periódico digital independiente, plural y abierto | Director: Guillermo Peris Peris
© 2025 Diario Siglo XXI. Periódico digital independiente, plural y abierto